Sayfalar

27 Ocak 2011 Perşembe

Karikatür Merakım

My favorite lesson was the Art when I was in school. I attend a cartoon competition when I was in secondary school and I won the the competition. I also draw cartoons for my friends too in 10 mins.
Years later, the company's visionary leader that I worked for wanted cartoons for his presentation.

We found a cartoonist than he started to draw but somehow he said cartoons deleted from his computer the day before his presentation.

So cartoons should be done in a day. I sat down and I drew myself. Illustrations beautifully painted on the computer. People loved my last-minute drawings .Then I remembered again how much I love to draw.

I am very happy today because I signed up for the cartoon course! This time I'll learn how to do cartoon movies. Hooray!

En sevdiğim ders resim dersi oldu hep. Karikatürle tanışmam da orta okul yıllarındaki karikatür yarışmalarına katılmamla başladı. 10’ar dakikada hem kendim hem arkadaşlarım için yaptığım karikatürler yarışmaya gönderildiğinde pek bir sevinmiştim.

Yıllar sonra çalıştığım firmanın vizyoner lideri ulusal kongrede gösterilmek üzere hedeflerinin karikatürlerinin yapılmasını istedi. Bir karikatürist bulduk haftalarca anlattık istediklerimizi, toplantılar yapıldı, kongreye 2 gün kala çizimlerim bilgisayardan silindi dedi. Durum malum karikatürler lazım 1 günüm var. Oturdum kendim çizdim. Bilgisayarda güzelce boyandı çizimler. Pek sevildi, eğitim materyali oldu benim son dakika çizimleri. İşte o zaman tekrar hatırladım çizmeyi ne çok sevdiğimi.

Bu gün çok mutluyum karikatür kursuna kaydoldum! Şubat’ta başlıyor. İçim içime sığmıyor. Bu kez cartoon film ve karikatür eğitimi alacağım. Yaşasın !!!

0 yorum: